middag

Publicerat: 2010-03-01 Kl: 16:44:35 | I kategori: Allmänt


Ska ställa mig och börja med middagen nu efter våran lilla lur. Det blir strips o korv, även wokgrönsaker ska jag göra för jag vart så sugen på det nu när jag såg dom där i frysen ;)

Till veckan blir det bara jobb två dagar, skönt. Torsdag och söndag, så man har lite att göra annars blir jag för rastlös! Vad händer dom resterande dagarna då? Det vet jag inte än men det återstår att se.

Onsdag är det möte med dagis nio sen kvart i elva ska vi vara på sjukhuset, det blir stressigt men det löser vi. Daniel är ledig ons, tors i veckan =) Är man säljare så är man, då jobbar man lite konstigt. Eller vad var han nu då, säljcoach. Mycket viktigt att han inte är en vanlig säljare ;) Om ni är sugen på en ny tele, dator, abonemang, tv så ska ni gå till hans jobb tycker jag!

Nu ska jag och William laga mat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0