Sjukhuset

Publicerat: 2010-03-25 Kl: 09:03:46 | I kategori: Allmänt


Varför finns det inte en lägenhet för oss som är på sjukhuset varje dag?;)  Nu ska vi upp igen på hörsel och vänta på att "gips lena" ska ringa så William får sitt gips.

Vaknade med ONT i halsen ska jag tala om för er, ruggigt ont o slemmig är jag. Så nu vill jag ej ha en bebis, nu vill jag först bli frisk =) Williams hosta är kvar på natten och morronen, danne är dålig han med. Men han har feber också. Och det är ganska svårt att undgå när han gnäller som en tjej ;)


HajJJJ

Kommentarer
Postat av: Olaimonika

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-05-23 @ 16:48:14
URL: http://olaimonika.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0