trött i skallen

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 16:15:10 | I kategori: Allmänt


Även fast vi sov bra inatt så är jag riktigt trött idag. William somnade i bilen på väg hem så han ligger o laddar lite energi nu. Skulle gärna vilja gå och lägga mig en sväng jag också men då kommer jag ha svårt att somna inatt..

Snart ska jag ställa mig och laga pannkaka, gud vad bra att det finns färdig smet eller vad man kallar det. Man tillsätter endast lite vatten, hur bra som helst för mig som inte kan göra pannkakssmet =)

Ögonen rullar runt i skallen min just nu...

Kommentarer
Postat av: Rasmusalida

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2012-01-23 @ 08:42:52
URL: http://rasmusalida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0