Vecka 40 here we come

Publicerat: 2010-03-28 Kl: 21:11:57 | I kategori: Allmänt


Idag går vi in i vecka 40 och jag försöker att intala mig själv att ju mer jag längtar/väntar och tänker på detta så kommer denna tjej aldrig komma ut.. Kom nu snälla bebis?=) Och jag måste ju berätta att jag har fått lite bristningar, men vet ni vart? På framsidan låret, det ser jätte roligt ut. Danne säger att det är spruckna blodkärl men det tror jag inte på, man kan ju alltid hoppas men men :p Den första som ska få träffa den lilla bebisen är Vilma, tror hon tjatar mer än mig om hennes ankomst ;)




Kommentarer
Postat av: petra

jag fick också bristningar fast insidan låret, inget man tänker på ju :) du har ju gått och väntat barn, kroppens naturliga gång.... :) nyfiken nu ju... nu får hon ta och komma. Petra

2010-03-29 @ 20:06:26
URL: http://petratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0