Är sommaren här?

Publicerat: 2010-05-17 Kl: 22:15:00 | I kategori: Allmänt


Vågar man ställa den frågan? Hoppas det iaf :)

Idag har vi umgått med mommen, vi har varit i sidsjön o matat ankorna(som william är allergisk mot säger han) men dom var inte så hungriga så vi stannade inte så länge. William gick besviket med händerna i fickan, drog fötterna efter sig o sa tyst "hejdå Pelle, jag kommer en annan dag.. jag lovar" upprepade gånger :)

Då drog vi ut på birsta och köpte en sparcykel till William vilket jag ångrar nu då han ramlar hela tiden o gör illa sig, men han säger ingenting. Han kliver bara upp och fortsätter :) Mammas kämpe!!

Sen åkte dom och hämtade Williams nya cyckel på habben, medans jag matade Thelise. Han tog en premiärtur med pappa nu ikväll, det gick väl sådär. När han väl lyckas trampa framåt tittar han på fötterna o inte ser vart han styr och när han styr glömmer han att trampa. Men det kan ta lååång tid innan barn kommer på hur dom ska göra, så det tar den tid det tar! Han är duktig ändå:)  Och han är inte sen att ge sig själv beröm "Mamma, jag klarade det på egen hand!!!! Jag är en duktig stor pojke"

Efter det kom Emma, Håkan, Sandra o Jan så vi tog en promenad till en lekpar utanför Sandra så barnen, Tomas,Håkan, Jan o William fick leka lite :) hahahaha jag döööör!!!


Det är så kul att Emma också har fått barn, vi är sååå omogna föräldrar ibland. Alltså INTE ansvarslös utan töntiga, omogna o fjantiga :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0