mer bilder

Publicerat: 2010-05-09 Kl: 23:12:13 | I kategori: Allmänt


På söta Haylee och "Lilla" Thelise :) ..Notera att Haylee blir 4 månader den 11 maj, hehe! Min söööt TOKKIS :)




William fick en chock och började nästan grina när han möttes av denna dam i HANS säng på HANS pippikudden där HAN skulle sova. (det är så synd att det blir röda ögon när jag knäpper med kameran :( Oså kommer det en blixt innan o ni med småbarn vet hur bebisar automatiskt SPÄRRAR upp ögonen när det kommer en blixt, dumma kamera. ska försöka fixa de). Jag skojade och gick ut ur rummet när hon låg brevid han i sängen, haha han ropade nästan hysteriskt "Mamma ta bort hon härifrån!!!" och sen sa han "Stäng dörren så hon inte kommer tillbaka" William, mammas sötnos :)



(man att han är lite nervös, ifall hon verkligen ska stanna i hans säng, hahah)


 Vi har varit ute hela dagen idag, vilket väder det har varit!! Först var la familla ner på stan o lämnade tillbaka Williams filmer. Sen mötte vi Emma och Haylee, gick hem o mata barn sen vidare till St olofs lekpark där vi var i tre timmar. Klockan 6 var det fortfarande väldigt varmt ute, underbart! :)




Har ni sett Klippen på Anna Wahlgrens hemsida? Vet inte om jag överdriver men det ser ut som hon är väldigt hårdhänt o det gör ont i hjärtat att kolla på dom, tantfan! Kolla här.. http://www.annawahlgren.com


Kommentarer
Postat av: madde

Röda ögon kan du ju ta bort i windows fotogalleri..alltså när du tagit ett kort lagt in på datorn, ocj klickar upp det..så står de på en flik "rätta till" sen "rätta till röd iris" :)

de gör jag alltid :) kram

2010-05-10 @ 08:46:15
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0