Söndag

Publicerat: 2010-05-30 Kl: 16:08:12 | I kategori: Allmänt


Först och främst vill jag säga grattis på morsdagen till alla mamas som läser min blogg, ni gör ett toppen jobb!:) Hoppas ni får en fin dag!


Vilma har precis hämtat William, dom ska på circus men det vet inte William om. Han vet bara att han ska iväg på en överraskning, han tror att han ska få en robot o en tårta. Kan ni förstå hans min när dom kommer fram och han ser att dom ska på cirus?:D Det hade jag velat sett! Det är väldigt snällt av Vilma o ta med han på olika roliga saker men så gör väl en gudmor?;) Han älskar Vilma högt och det är ju inte så konstigt! Jag hade velat gå också men jag vill inte dra dit Thelise när hon är lite förkyld fortfarande.

Hon har förövrigt sovit HELA dagen idag, jag börjar bli lite orolig över hennes sov mönster. Sen tre dagar tillbaka har hon varit vaken HELA dagarna, med några minuters vila som jag säkert har skrivit tusen gånger, kommer inte ihåg! Men vissa dagar sover hon hela tiden, why? Imorron ska vi på läkarbesök så då ska jag ställa en miljon frågor :) haha. Hennes bajs är även grönt, ni vet färgen hulken har? sån skrikgrön. Jag ringde rådgivningen och hon sa att det var fullt normal, tur! För jag vart lite orolig då ingen jag har pratat med har varit med om det. Och så måste jag säga Grattis till Tellanlilla för idag blir hon 2 månader, förstår ni vad tiden går foooort? Hur som helst, ni med barn i 2 månader ålder måste jag fråga en sak. Rullar era barn? Jag är så lost när det gäller utvecklingen men nu har Thelise rullar flera gånger från sida till mage, vet ej om det är omedvetet eller medvetet men det ser ut som om hon riktar in sig på vart hon ska så att säga..






Jag var ju hos Anna häromdagen och hämtade kläderna jag beställde på hennes klädparty :) Skit fina t-shirtar! Och jätte bra kvalite men jag hade inte förväntat mig annat då dom kostade 260:- resp. 270:-. Och Thelise fick en jätte fin hello kitty mössa av Anna. (en present som egentligen var till Elis kusin men dom hade redan en) Men tusen tack för den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0