Tatuering

Publicerat: 2010-05-20 Kl: 13:16:18 | I kategori: Allmänt


Sitter och funderar på min blivande tatuering.. eller säger man blivande;)? Det ska vara en del av en sång text samt barnens antingen namn eller första bokstäver som ska sitta på ryggen, men står mellan två olika texter. Givetvis betyder båda texterna mycket, fast på olika plan.. Frågan är, väntar man tills efter sommaren så man kan sola o bada eller ska jag göra den nu?:)



haha kunde inte göra det bättre än så men jag tror ni förstår ;) Hittade ingen bättre bild heller så nu kan ju försöka ignorera dom andra två;) Visserligen har jag en ros mellan skulderbladen som också SKA fixas till.


Kommentarer
Postat av: Mattan

Bada och sola kan du göra ändå, bara du inte ligger och pressar och inte täcker tatueringen. Men gör den inte när det är rötmånad bara ;) Hoppas det blir fint!

2010-05-27 @ 00:36:41
URL: http://miniime.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0