Våran helg

Publicerat: 2010-05-23 Kl: 22:42:21 | I kategori: Allmänt


Med mitt minne så kommer jag inte ihåg på rak arm allt vi har gjort ihelgen. Men syrran o Jens har varit på bersök från umeå så vi har varit ute o flängt hela helgen känns det som :) Men det har varit roligt, inte minst för William!

Idag åkte vi ut till birsta IGEN, tredje dagen i rad. Tur att man är gjord av pengar :) *host

Köpte ute möbler till våran gigantiska balkong, gardiner och massa små saker. Har även rensat ur Williams rum och Jens byggde ihop hans pippibord. Riktigt snyggt var det! Men jag förstår inte vad jag tänker med när jag köper så stora saker, lägenheten äter snart upp oss. Inte riktigt då men det känns som väggarna krymper, vi MÅSTE ha en större lägenhet och det är snaraaaaaaaaaast!

Nu ligger prinsen och sover. Jag vill så gärna skriva alla tokiga saker han säger men det är så mycket hela tiden :) Han är så smart, som en tonåring fångad i en 3årings kropp :) Och han har en fantasi som heter duga, han gör så mycket i bara luften, saker bara HAN ser.

Som tex på vägen hem från mommen idag så stannade vi på midälva o spelade fotboll, utan boll. Men det var viktigt att vi sparkade o allt som man gör med en boll, han var även tvungen att springa tillbaka och hämta bollen. Hahah han är så söt o klok  :) Han säger att "på låtsas" så han VET ju att det är i hans fantasi. Men gud det är svårt att förklara hur han är.

Och Thelise som fortfarande är förkyld mår bra trots de då :) Hon äter o utvecklas, det är underbart! Det är nånting varje dag. Att mötas av hennes stora leende när man ska ta upp hon från hennes säng på morronen gör hela min dag :) Helt underbart!

Hon tycker varken om att ligga vaken i vagnen, gungan, bilbarnstolen utan hon vill bli buren eller sitta och kolla på en o prata :) Så man får passa på när hon sover, att göra allt man inte hinner göra när hon är vaken, samt ge William massa tid! På kvällarna lägger jag mig i sängen med han och lyssnar på allt han säger, han ska berätta massa saker, historier o saker som har hänt/kommer hända. Det är mysigt, verkligen guldvärt! Mammas prins, världens finaste Percy!! ;)



Det blir rörigt när man inte har tid att skriva o vill passa på att skriva så mycket som möjligt när man väl sitter så det får ni ha överseende med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0