arghhh

Publicerat: 2010-11-04 Kl: 21:41:34 | I kategori: Allmänt




Jag är så less,besviken, arg, trött, förbannad, irriterad, ovetande mm.. så då är det ingen bra ide att blogga :)


Vad tycker ni?(dum fråga)
Ett barn har INTE valt att komma till världen, det är DITT ansvar som förälder att göra ALLT för ditt barn. För att barnet ska må bra o ha det bra, det är inte lätt alla gånger men man MÅSTE alltid göra sitt bästa. Men varför är så det sååå svårt för vissa att förstå det?? Vissa tror att man kan komma o gå precis som man vill, glida på någon jävla räkmacka.. ?! Komma tio år senare o ba "åååh jag är SÅÅÅ ledsen över att jag sket i dig, ska vi börja om?" Vad är det för bullshit? VAD är viktigare än barnen? Kan någon som vet tala om det för mig? HUR KAN MAN SKITA I SITT BARN???????? Jag blir gråhårig om jag tänker på det här, det finns inget vettigt svar. Föräldrar måste förstå hur ONT det gör i barnen, era dumma jävlar.. Ni är inte ens värd vatten!! :@



Ja ni ser ju hur det blir när man blir arg??;) Det handlar inte om någon personligen utan överlag..
'



Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte mer än hålla med:(

2010-11-04 @ 21:49:07
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha jag lyckades lista ut vad budskapet var trots fina stavningar där hehe ;P.



Äsch, man kan ju inte komma ihåg allt så du får fråga fler gånger om du glömmer bort igen ;)

2010-11-04 @ 22:53:56
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: amanda

Håller med dig till tusen.

Min biologiska pappa kontaktade ju mig första gången när jag var 12 år. Det gick rent åt helvete. Jag hade mått bättre om han hade fortsatt att inte bry sig om mig. Jag känner ingenting för honom idag. Han betyder liksom ingenting.. Tyvärr. Men han har bara sig själv att skylla.

2010-11-05 @ 01:36:34
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: Johanna (fd. BAMBII)

sv: ingen orsak :)

allt bra?

2010-11-05 @ 09:38:10
URL: http://fzckedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0