barnens hus

Publicerat: 2010-11-22 Kl: 21:20:15 | I kategori: Allmänt







Nu sover barnen och jag sitter här o kan andas ut :) Ska snart ta tag i diskberget innan jag sätter mig och spelar tvspel.

Idag har jag jobbat några timmar medans barnen var med Angelica o Jens + Agnes. Det hade gott super som vanligt. Det är skönt att få lite andrum från barnen även fast man saknar dom :)

Sen åkte vi hem med Angelica o Agnes sen vidare mot birsta. Gick in på barnenshus o skulle bara köpa en slang till däcket, kom ut ca 2500:- fattigare utan slang, bra jobbat? Mycket!! :)

Jag beställde ju en overall till Thelise men den visade sig vara på tok för stor, så jag var ute efter en annan. När vi kom in på barnenshus hängde det en jätte söt rosa, lite annorlunda overall där av märket "Lindberg", den är jätte frän tycker jag. Så det fick bli den, plus en hjälm mössa, vantar, ullstrumpor så slipper jag jävlas med tossor, halsduk.. allt det i samma märke. Har haft lite olika saker från Lindberg förut och har varit super nöjd, visst det är lite dyrt men hon kommer inte att frysa!:) Och en åkpåse av märket "Carlobaby", det är fleece inuti och dun runtomkring plus att den är liiite mindre än den vanliga storleken så den får plats utmärkt i Thelise sists. Konstigt att mindre storlekar är dyrare? Sist men inte minst en lammfäll till William så han slipper frysa om rumpen i vagnen eller när han/Thelise åker pulka! Var på extra pris, bara 300 kr!


lite bättre bilder :) Alla ni med små bebisar vet hur jobbiga mössor brukar vara, dom snurrar sig o ramlar av mm... Den här mössa täcker kinderna o sitter fast riktigt. Och är väldigt mjuk inuti. Ett tips!




bilder lånad från google.se


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vilken fin overall =) Skulle också vilja ha en liten tjej att pyssla om med =)

2010-11-23 @ 09:36:53
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Erika

Superfin overall! Vi har en likadana fast en vindoverall ;). Vad gick denna overall på? :)

2010-11-24 @ 17:26:28
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Emma

Denna overallen var ju finare tycker jag :) Jättesnygg

2010-11-26 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0