dåligt humör? -_-

Publicerat: 2010-11-15 Kl: 22:22:00 | I kategori: Allmänt








Äh det vart inget inlägg idag, är på för dåligt humör och då blir det inte bra :)


Fick iaf en sååååån fin kommentar härom dagen, den gjorde mig glad. Riktigt glad, det gjorde hela min vecka :D Tack så mycket, det var fint sagt av dig "a". 


Hej!:)
Tänkte bara säga att jag beundrar dig som person, jag har alltid sagt att jag aldrig ska skaffa barn för att de är så mkt ansvar och jag nog aldrig skulle känna mig mogen osv. men du har fått mig att ändra syn, jag längtar lite efter ett eget litet barn när jag läser din blogg!:)
Du har nog ingen aning om vem jag är men lovar att du sett mig på ditt jobb några gånger=)
fortsätt skriva, du gör de intresant:)

// a


-


Måste bara skriva, Thelise tog sina första steg häromdagen. Alltså skämtosido men hon ställer sig upp, släpper, går ett par steg o sen åker hon i golvet. Hon förstår inte, att hon inte kan gå :) Hahah mammas hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0