hurt(t)-bulle

Publicerat: 2010-11-07 Kl: 23:37:14 | I kategori: Allmänt






Kan börja med att tala om att livet är på topp just nu!!=)




En till söndag är kommen, fast nu är den ju över ;) Idag har jag varit riktigt aktiv, även fast jag kanske hade behövt slappa ist. Men jag har, håll i er nu. Dammsugat, dammtorkat, torka golven, tvättat TRE ikea påsar med tvätt och vikt dom, städat åt kaninerna, varit på ica x2, lagat mat, diskat, flytta in det mesta in i vårat nya sovrum, bäddat rent och till sist, duschat! :) Visst har jag varit effektiv?? Men nu är jag trött, så det blir sängen efter detta inlägg.

Danne tog med sig William och hälsade på farfar, vad dom gjorde vet jag inte men roligt hade han iaf haft och det är väl huvudsaken :) Thelise var hemma med mig och fick hänga med i tvättstugan. Medans jag sorterade tvätt och donade fick hon sitta i torktumlaren, vill inte ha hon på dammgolvet :) Hahah hon tyckte att det var skit kul när jag gungade hon framotillbaka :p


Till veckan blir det jobb tors-fre-lör ca 4 timmar per dag men ändå, behövs mycke pengar nu innan Williams dag :) Och jag har ju uuunderbara Amanda till hjälp! Hon är den bästa, utan tvekan!


Även fast jag bara sover på madresserna och inte har fått upp någonting på väggarna(vill inte göra massa hål förren jag målat sängstommen så jag ser ut det skall se ut) så kommer det bli så skönt att sova i ett sovrum!:)  Hoppas William kommer ihåg att vi sover där inne nu då, ifall han vaknar inatt dvs.. Mammas underbara barn! Älskar er så det värker i hjärtat!!!

På bilden är det W, Agnes.




Det är ändå ett under vad vi kvinnor kan, två barn o matlagning kan göra en man helt lamslagen.. skumt va?;) hahah, vad vore dom utan oss? -Handlingsförlamad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0