Kaos

Publicerat: 2010-11-02 Kl: 22:19:38 | I kategori: Allmänt





Det är rätta ordet för att beskriva vårat hem just nu. Vi bor i vardagsrummet, alla våra kläder/skor, saker o uuuh ni kan tänka er. Men det kommer bli fiiint när det är klart ;D Jag tog ljus lila och en mörk lila fondvägg i sovrummet, kommer bli riktigt fint. Men jag kanske kommer tröttna efter ett tag men tur att min P är handyman som kan måla om isf :D

Jag vaknade helt av mig själv klockan sju men det var ju rätt bra för han kom strax efter. Dom har iof nyckel så han kliver bara in o skriker "Är ni vaken?????!!", ja om inte annat hade vi ju vaknat av det :p Men imorron ska jag sova tills vi vaknar och inte hoppas på att han skriker :)

I hallen och köket vart det vitt som går i liiite gult, annars var det åt det gråa eller blåa hållet så jag tror jag valde rätt färg!

William satt som ett ljus i soffan hela morronen bara för att målaren var här, han kanske kan komma fler gånger?;)

Han frågade flera gånger "Visst ska dom måla mitt rum också?? Jag vill ha lila, det är min älsklingsfärg. mamma snälla ring och fråga Torsten!!"
Jag- "Nej dom ska inte måla för du har fint på ditt rum och vill du ha lila får vi måla det själv, men det blir efter jul isf så tänk riktigt om du vill ha lila"
W- "Men ååååh, ge mig telefonen så ska jag ringa och fråga han själv.."
Hahah Torsten är hyresvärden och William är livrädd för han, vågar knappt heja på han. Kan det bero på att jag "hotar" med Torsten när William skriker och lever om hemma?? Jaaa.. kanske då =)


Hur som, det ska bli SÅ SKÖNT att få flytta in i sovrummet och få fixa upp allt på väggarna mm. Först ska jag måla vardagsrummet tror jag, innan jag sätter upp massa saker där inne. Det blir nog lattebrunt med en mörkare brun fondvägg, vad tror ni om det?=)


Idag var jag, Thelise, Anna och Line på "5-sinnen en upplevelsevandring". Barnen fick smaka, höra,känna, se och lukta. Samt att vi sjöng lite :) Mycket trevlig dag men jag tror sällskapet gör det mesta. Anna är helt underbar hon! =) Väl där träffade vi Erika och Emeline, föddes inte hon nyss?? :O Anna och Elis mm =) Knäppte tyvärr inga bilder :/


Ååååh jag kan inte skriva det nog många gånger men vad jag LÄNGTAR tills skolan drar igång!=)) Kommer med allsäkerhet att ångra mig efter någon vecka men det äre värt ;)









Jag tror att jag har fått en stalker på halsen, iaf en snokare aka informatör ;) Alltid lika skoj, enjoy girl!!! hahah

Kommentarer
Postat av: madde

bara du som inte fastnat i det vita träsket :P :) färg på väggarn är sällsynt nu förtiden :P :) blir nog fint..:)

2010-11-02 @ 22:30:33
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0