Måla måla!

Publicerat: 2010-11-01 Kl: 21:27:43 | I kategori: Allmänt








Jag sov ju över när målarna skulle komma imorse, gud vad jag skämdes när jag ringde upp dom ;) haha men sånt kan hända och dom var verkligen förstående och trevlig! Jag som aldrig strunar i sånt där.. hmm..
Men jag har beslutsångest, både jag o W vill ha mörklila i sovrummet men kan det bli för mörkt? Tröttnar jag för fort? Jag vet inte om dom målar fondvägg? Jag vill ha tips för imorron klockan sju ska jag ha bestämt mig :/ Det blir givetvis vitt och beige i kök/hall.


Idag har vi inte gjort många knop. William gick på dagis och jag och fisan har bara latat oss hemma! Ätit god kött wok sen har barnen varit en stund med danne. Då passade jag på att söka efter min pengaburk, stekpannan och lite små saker som bara försvunnit i flytten. Någon MÅSTE ha knyckt en kartong när vi lastade in o ut, vart är den annars? Har sökt ÖVERALLT och har inte ett minne av att jag har packat upp just dom sakerna.. suck. Hade ca 500:- sparade..


Imorron ska vi på "5 sinnen" i sundsbruk, det ska bli roligt :D Jag tar bussen till Anna och Line sen promenerar vi. Förhoppningsvis kan Daniel hämta William på dagis så jag slipper stressa men det tror jag löser sig :)


Jag känner verkligen vilken energi jag får av att ta avstånd från vissa personer, det är väl positivt?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0