Moraträsk

Publicerat: 2010-11-27 Kl: 00:19:53 | I kategori: Allmänt







Dagen började med att jag, William, Thelise, Sandra och Theo var på öppna förskolan. Vi kom visserligen till elva så dom hade redan pysslat men vi kom lagom till sången. Och där blir det dans o sång sen åt vi korv/fika medans grabbarna lekte lite :) O så köpte jag några skivor o marackas till barnen! Dit ska vi nästa fredag igen! :)


Idag har jag, William, Lotta(farmor), Adam, Sandra o Jasmine varit på moraträsks konsert :) Barnen uppskattade det till hundra. Dom dansade och sjöng, hoppade o gjorde rörelser, verklingen lyckat! :) Han fick köpa ett dataspel och en dvd som alla sånger o rörelser är med på, det kommer bli en hitt!


Och jag har äntligen fixat däcket!! BRA JOBBAT EWE!


Nu ska jag hoppa i bingen så jag orkar jobba imorron sen blir det utgång med älskling tjejorna!!
Sandra, Vilma och Amada <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0