Torsdag

Publicerat: 2010-11-18 Kl: 11:40:57 | I kategori: Allmänt







Idag är det torsdag vilken innebär habben för Williams del men idag får han åka och bada med pappa för jag ska med tösen till bvc 13.15. Det är vägning/mätning o utveckling kontroll, inga prolem med andra ord :)


När sanningen springer ikapp dig o du inte har någonting att säga emot, visst svider det bra i kroppen?:)
Det folk borde lära sig är att människor som pratar i din närhet pratar även OM DIG när du inte är där. Det handlar inte om att någon är bättre än någon annan, bara det att vissa är blåst. Blåst så det knappt går att föra en konversation med peronen i fråga.

Vi har varit ute och testa snow speeden o det var riktigt roligt :D Nu ska vi äta lunch sen göra oss klara, innan ska jag göra det jag är bäst på. Ring Emma och snacka skit! =)


Ha en bra dag! Det ska jag ha, för att inte tala om kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0