Konstigt?

Publicerat: 2010-10-31 Kl: 11:10:34 | I kategori: Allmänt









Allt jag skriver verkar påverka en viss människa? Varför är det så? Avundsjuka?;) Jag kan inte komma på nånting annat.. Underhållande är det iaf för mig :D


Vi har ätit frukost, gosan sover, William bygger puzzel och jag sitter och väntar på Mr d att han ska vakna så vi kan åkaaah till Lotta på fika :) Men känner jag han rätt, tar detta hela eftermiddagen, det slutar nog med att vi åker före :)


Nu sa William, "Nu är jag arg på dig mamma, din skogsvarelse jag vill inte leka med dig!" hahaha han kallar mig alltid "skogsvarelse" när han är sur :P mammas gulleunge!


http://www.finest.se/userBlog/?uid=29184&beid=1473144 <-- Muhahahah











Om du själv är lycklig och nöjd med ditt liv, varför lägga ner så mycket ilska och huvudbry när det gäller alla andra? DÅ står det inte rätt till där hemma, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha vad gulligt att han kallar dig skogsvarelse! :D



Vi ses absolut på tisdag men inte på sången som sagt! Det började kl.13 om jag inte är helt fel ute men jag tror jag har koll ;)

2010-10-31 @ 19:07:28
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0