8 september

Publicerat: 2010-09-08 Kl: 22:17:30 | I kategori: Allmänt


Hej bloggen! Jag skriver inte så ofta nu mera men jag hinner inte, det är fullt upp här hemma :) Nu började ju programet jag skulle se, det där på femman. Dom kommer göra bort sig big time, kul!:) haha.

Thelise har sovit lite kackigt dom senaste nätterna och jag tror det är tänderna. Hon har vaknat rätt många gånger o på ren automatik lägger jag ju henne vid bröstet och hon har då somnat om men inte ätit, hon vill nog bara ligga nära :) Så ikväll fick hon en alvedon och har inte vaknat än iaf! Annars går allting bra med henne! Lite förkyld men i övtigt pigg och gla.

William är också lite förkyld men pigg och glad! Han har varit på dagis tis/ons. Mamma körde han i tisdags och det var väl tur, sååå trött var jag! Så jag la mig med Thelise och skulle "vila", vaknar två timmar senare i panik för vi skulle ju med Anna och Line på babysång. DET var jätte roligt, tror lillan uppskattade det massor! Hon är ju liite skrajsen för folk och sånt, men så länge hon är nära mig så är hon kaxig. Så det kommer bli skit kul att gå varje tisdag med Anna och Line, någon gång kommer William också att få följa med o ser vad vi gör där =)

Nu ska jag dricka upp mitt glas cola och se på dårarna på femman, kanske skämmas lite åt dom!  



JA men just ja!!!
Hahah
På vägen hem från mamma i eftermiddag så frågade jag William om han kunde sova i sin säng i natt.
W -"Nej jag vill sova i pappas o din säng"
Jag -"Men du snarkar så mamma kan inte sova.."
W -"JA! Men jag snarkar så här(lät som en gris) för att jag ska få uppmärksamhet när jag sover!!"
Hahaha mammas kille vettu, han förgyller mina dagar!



Kommentarer
Postat av: emma

inte emma och haylee då???? det ska inte bli kul att gå med oss då!!!!!!!!!!!!

2010-09-08 @ 22:58:27
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: evelina

JoooO!!! MEN tänkte inte på det!!!!!:(

2010-09-08 @ 23:20:19
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0