(dom har klackiskorna vill William ha!!! o...

Publicerat: 2010-09-21 Kl: 12:26:00 | I kategori: Allmänt


2010-09-20_16_42 (MMS)

(dom har klackiskorna vill William ha!!! och det ska han få.) Thelise ligger i min famn med magont, det skär i hjärtat när jag ser att hon har ont. Hon fick som skrivet en microlax men inget hade hänt efter en halvtimma så jag misstänkte att det runnit ut eftersom hon var ledsen när hon fick det. För en stund redan fick hon en till och det kom lite.. Nu är hon så trött så hon får sova lite och låta det värka så kommer det nog sen när hon vaknar. Eller så kommer det på mig nu ;D haha! Det blev ingen babysång, det går inte när hon har ont i magen. Det är ju trots allt för hennes skull. Tror hon hellre vill tömma magen och sen går ner på försäkringskassan och skatteverket och fixa inför flytten :) ikväll kommer Syrran och Jens från Umeå igen och i veckan ska jag packa klart allting, Syrran får hjälpa mig lite :} Nu ska jag se lite på tvn sen städa undan när prinsessan vaknar hem efter hon fått lite lunch. Hon älskar kalops så det ska hon få :) ikväll, tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0