Duktiga älskling!

Publicerat: 2010-09-12 Kl: 22:49:11 | I kategori: Allmänt


Igår skrev jag ju att Thelise åt ca 100 ml majsvälling. Jag ammade hon vid halv 8, la henne för natten klockan 8 sen vaknade hon och ville ha mer mat 21.30 (hon äter alltid tätare på kvällen) då fick hon 120 ml välling och åt allt!! Imorron ska jag även pröva ett mål på dagen, vill först vänja hon med smaken sen göra på dagen. Jag tänker bara ta ett till mål välling ikväll sen får magen vila. Jag hoppas också att hennes bajs ska bli hårdare, diarré varje dag i nästan 5 månader kan ju inte vara bra?! 
 Jag ska inte sluta amma riktigt ÄN, för det händer ju bara en gång i hennes liv och det är sååå mysigt och behändigt. Det bästa vore väl om HON nekade bröstet för något annat altenativ. Men vi får se hur detta fortsätter, HOPPAS det går bra! Mamma bli så stolt över dig lilltjejen!

Igår kom Dani och umgicks med oss, han sov även över med William. Idag har vi slöat, ätit lunch,varit ute och spelat fotboll, handlat och packat litegrann :) Härlig helg!

Nu ska jag krypa ner med mina lovers, god natt! :)




Vill ni veta en hemlis? Jag blir såå sugen på en till bebis, NU :) Men det får vänta, hehe.

 


Kommentarer
Postat av: madde

Haha jaha, man är ju så van att bebisars mage är hårda ;)

2010-09-12 @ 23:14:55
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Malin L

jag är också sugen på en till, nu på stört! mest tjockmagen, har nog aldrig känt mig vackrare än då :)

2010-09-13 @ 07:51:48
Postat av: Anna

Här har du en till som är bebissugen! :P

2010-09-13 @ 08:57:33
URL: http://annasara.net
Postat av: linda

Hej hej gumman! Jag har nog inte hängt med riktigt nu,,Men bor inte din Daniel med er?

Min bäbbla äter nu havre välling å mår kanon bra av det. Hon äter 200ml 21:30 å sover till 7:00 på det. Jätte SKÖÖNT!! Kram på er å hoppas ninarna mår bra:-)

2010-09-13 @ 10:01:41
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: amanda

Haha du får aldrig nog. Minst 6 barn va? Man kmr ju aldrig se susen av dig, du kmr sköta ett helt dagis.

2010-09-13 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0