En kort inhopp

Publicerat: 2010-09-04 Kl: 22:37:54 | I kategori: Allmänt


Ååh jag måste fixa den dära awarden jag vann men det gör jag imorron.. skjuta upp? - Japp! Det är väl kanske inte världens grej men det är roligt :D

Hur ser det ut? Allt börjar "gå tillbaka till det vanliga" och det är väl inget speciellt jag vill dela med mig om här just nu :)

William? Det var så KUL och träffa han igen efter dom här låååånga dagarna. Mammas älskade kille! Men det blir en omställning att komma hem så han har varit lite upp o ner vänd=skitjobbig!! Han har som sagt sovit med mig o sovit lääänge på mornarna, dels har han varit sjuk o dels för att han somnar om när han vanligtvis brukar komma in till oss. Skönt har det varit!

Thelise? Hon kan åla bakåt nu men det tycker hon väl inte är SÅ roligt för det är ju FRAMÅT hon vill komma. Haha! Och hon kan sitta själv :D Men jag måste vakta bakom för hon har väl inte riiiktigt hittat balansen än men det kommer.
 Det slog mig igår, nu är hon redan FEM månader. Gud vad tiden går fort :( Hon *peppar peppar* sover fortfarande som en gud. Många pratar om att bebisar brukar sova dåligt i perioder och när dom ska lära sig saker/för mycket intryck. Men jag har bara haft EN "jobbig" natt med Thelise o det var nu efter sprutan, annars äter hon vid 8, halv 9 innan hon ska sova sen sover hon fram till 5-6 på morronen och käkar. Lite får man skryta!


Den 9 drar habben igång igen. William ska på CPUP mätning sen bestäms tid för spruta nr 2. Man märker att den slutat fungera den förra han fick för han har blivit lite stelare i benet nu. Och förhoppningvis drar badet igång igen o då ska Thelise också få bada i det varma vattnet :)

Nu ska lägga mig och sova , godnatt!




Folk måste sluta vara så självupptagna, för ni måste ju märka att ingen vill lyssna på er sen? När ni inte har tid att lyssna när någon annan pratar. Era problem är inte hela världen, alla människor har problem och dom är precis lika stor som dina egna! Negativa o självupptagna människor drar ner ens eget mående. Tänk på de.

Kommentarer
Postat av: Anna

på carlings! :D

2010-09-05 @ 10:33:29
URL: http://annasara.net
Postat av: amanda

Jag tkr nyss du kom hem från bb.. o william blir hela 4 år. CRAZY!!!!!

2010-09-05 @ 15:41:07
Postat av: Anonym

din blogg är superbra!:) du verkar som en härlig person med hjärtat på rätt ställe! dock undrar jag varför du sällan skriver om Daniel?:) men det har jag ingenting med att gör egentligen så ;)

2010-09-05 @ 17:41:27
Postat av: evelina

Jag har valt att lämna han utanför för han är ju sin egna person och just nu skriver jag inte om han för det är lite upp och ner :)

2010-09-06 @ 13:23:57
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0