Jag vet inte vad det är med Thelise nu och...

Publicerat: 2010-09-29 Kl: 20:47:04 | I kategori: Allmänt


2010-09-29_09_59 (MMS)

Jag vet inte vad det är med Thelise nu och sen två dagar tillbaka, det är så svårt att lägga ner hon efter hon somnat in i famnen. Hon börjar gallskrika? Så fort jag tar upp hon så somnar hon igen, vaaad är fel? Jag har försökt klappa pà stjärten och vyssa mm. Jag som vill greja på kvällarna nu, inte sitta låst. Idag vaknade förövrigt Thelise halv sex och vägrade somna om, ni vill inte veta vad jag tänkte då. Somnade sittandes i sängen med henne i famnen, Hahah. Men ja, kanske ska lägga dig tidigare? Ja när jag är klar med flytten ;)


Kommentarer
Postat av: elin

Kan de inte vara att hon känner att det är lite nytt med flytten då bara ? :) Så var Casper ett par dagar här med, ville inte alls ligga själv utan ville bara vara med oss och känna tryggheten där, eftersom han var på ett ställe där han aldrig varit förut :)

2010-09-29 @ 22:26:32
URL: http://epmn.blogg.se/
Postat av: emma

Tror den är köpt redan

2010-09-29 @ 22:37:24
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0