Trycket har släppt för tjocko, härligt för...

Publicerat: 2010-09-21 Kl: 19:45:14 | I kategori: Allmänt


2010-09-20_20_34 (MMS)

Trycket har släppt för tjocko, härligt för henne! Efter microlax, lactolos och vatten samt Katrinplommon. Nej ni behöver inte bli lika hysterisk som min mamma, jag rådfrågade sjukhuserådgivningen om allt innan :). Hon har haft SÅ ont så vi fick ta till med allt vi kunde komma på och nu är hon Happy baby igen. Imorron är det onsdag, ingenting planerat. Jag lägger thelise nu, eller hon sover men ska låta hon somna in. William sprang precis och kissa hörde jag? Eller han springer från toan och data spelet(playhouseDisney). Ska gå och kolla vad han gör och lägga han med! Det hade inte gått nå bra på dagis idag heller men mer om det efter mötet, förstår inte hur det kunde ändrats så här. Han som älskar dagis, ja vi kommer på en lösning. God natt!


Kommentarer
Postat av: madde

när vi gick över till välling så blev ella en gång SKITHÅRD hon bajsade ut en stor golfboll, fy fan vad hon skrek, det var hemskt..vi fick ta microlax i samrådan med Bvc, är ingen fara sålänge det inte blir hela tiden ju :) är ju bara dumt att låta dom ha så ont..

iallafall, då körde vi med Nestle mild havrevälling..

jag bytte välling till sempers milda havrevälling..sen dess har ella aldrig vart hård i magen igen..

om det berodde på att jag bytte välling vet jag inte :)

dock körde vi mkt med messmör i välling och massa päron i gröten för att hålla magen igång..

katrinplommon funkade aldrig för ella iaf..

skönt att hon mår bra igen :)

2010-09-21 @ 21:14:58
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt att magen ordnade till sig på lilltösen!



Jag fick ju svar först igår på att vi hade fått plats till babysången så det var därför jag inte var där förra gången :).



Och ja, allt sitter i huvudet på en! Ibland blir man knäpp :P. Blir roligt att ses nästa gång :)!

2010-09-21 @ 22:31:26
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Maria

Messmör rekomenderar Karolinska till en kompis åt mig när hennes njursjuka dotter hade problem med sin mage.

2010-09-21 @ 22:32:44
Postat av: L

vart går ni på babysång? :-) är ju bara äldre mammor som går på min babysång =((

2010-09-21 @ 22:42:31
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: L

iofs kanske är för mindre barn ni går eller? :P

2010-09-21 @ 22:43:18
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Erika

Antar att jag faktiskt borde ta tag i det men vet inte riktigt om jag är "redo" att prata med någon om det ännu. Ska fundera lite på saken men jag har mammasamtal imorgon på BVC så jag har ju en chans då att få träffa någon och prata!

2010-09-21 @ 22:59:46
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: madde

ok :)

nä dte visste inte jag heller förns jag lusläste på nätet om vad som är lösande för magen :) sen vet jag andra mammor som testat allt men bara päron funkar :) så kör på se om det blir bättre :)

finns ju pärondryck ochså :)

2010-09-22 @ 10:59:52
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0