Hej

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 11:57:00 | I kategori: Allmänt


Eftersom jag inte har min älskade iphone så blir det ganska tomt här. Jag ligger på kvällarna och tittar på datorn men jag orkar inte starta den, men snart blir jag så illa tvungen för dom roliga räkningarna ska betalas:) Idag ska jag ha en "ledig" dag, skulle jag egentligen haft igår men så vart det inte. Men om allt jag planerat går i hamn så kommer det bli en super mysig dag/kväll:) Annars har vi bara varit ute hela dagarna, underbart med lång ledigt men imorn börjar allvaret igen. Skall infinna mig på lingården 07:30. Vilket betyder att jag måste ta sju bussen, lämnar barnen strax före sju "/ gillas inte:( men danne hämtar dom tidigt som vanligt så det blir inte många timmar, iaf ens Thelises del:) ha en bra dag och kommentera mera! Det blir mest kommentarer då man skriver om något känsligt:p Eller lämna era bloggadresser så jag har något att läsa på min skrot telefon:)

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Min blogg vet du redan :P MEn lämnar en lite kommentar ändå ;)

2011-05-06 @ 17:59:37
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0