iphone

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 15:05:34 | I kategori: Allmänt


Nu ska jag åka med mamma till birsta och lämna in min telefon eftersom displayen är sprucken.. Så nu blir jag utan min lilla bebis, ja jag vet inte hur länge. Och jag har en skit mobil ist.. roligt! Men lånar man ut saker o inte får tillbaka får man ju skylla sig själv. Samma gäller med pengar. Folk verkar ha svårt att betala tillbaka skulder, söck.

Men annars fick jag sluta tidigare. Vilket var bra så jag kan åka o lämna in telefonen.:) Nu ska jag ut till dom andra o njuta av solen!:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer - mamma till alex

Tråkigt med din telefon. :/ Men jag måste säga att jag är så glad att jag kan läsa din blogg igen. ÄNTLIGEN! :D love it.

2011-04-21 @ 15:34:51
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0