long time no see

Publicerat: 2011-04-05 Kl: 21:18:27 | I kategori: Allmänt


Jag vet att det var väldigt längesen jag skrev ett riktigt inlägg, eller det känns som det var längesen iaf. Men just nu förstår jag inte hur dom som uppdaterar flera ggr om dagen har tid. Eller man tar sig nog tid om man vill, men jag har ingen ork att starta datorn ens så jag ligger väääldigt back i mitt blogg-läsande. :(

Vad har hänt dom senaste dagarna? Vi har kalasat, både onsdag och söndag. Tanken var att jag skulle visa allt fint Thelise fick men det kommer ta evighet för hon fick HUR mycket som helst och vi tackar hjärtligt för allt!:)
Och jag har shoppat väldigt mycket senaste veckan för alla tre behövde nya kläder inför våren men nu räcker det för ett tag framöver. Men håll med om att man blir glad av shopping?;) Eller så kanske det är något annat som gör mig glad, vem vet? hihi.

Thelise har börjat dagis och det går super bra! Det är D som skolar in henne och dom har jätte roligt om dagarna. Det jag är lite orolig över är sovningen, förhoppningsvis är hon så trött så hon somnar av sig själv. Men vi vaggar ju henne och det kan inte personalen göra, så hur ska det gå? Imorn ska hon nog sova kvar.. kanske får göra som William som sov i vagnen i hallen samt ute när det var fint väder. Men det var mer för att jag tycker sovrummen är "äckliga" fulla med bakterier, haha. Men ja jag hoppas det löser sig, annars får hon väl ligga i vagnen o grina sig less? Till slut måste hon ju ge upp o lära sig? Tro mig, jag har försökt.. INGENTING fungerar.

Och William tog sprutan igår, jätte jätte duktig är han men dom väntade inte tills det lugnande hade tagit helt så han vart jätte ledsen och fick jätte ont när dom tog sprutan. TÄNK om personalen för en gångs skull, skulle lyssna på föräldern? Vad mycket bättre det skulle bli!:) Jag hoppas inte att det är förstört nu bara för det där. Jag minns första gången, det var ett rent helvete o få dit han. Övertala och muta mm. Så nu den 11 blir han gipsad, haha gud vad han längtar, tokungen!!

Skolan går lite sisådär.. hade prov idag och jag tror inte att det gick så bra. :/ Det är så mycket runtom kring som stör hela tiden MEN det SKA bli bättre NU!:)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Ja, man BLIR glad utav shopping =)

2011-04-06 @ 08:38:16
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0