Jag glömde visst berätta att jag haft en f...

Publicerat: 2011-08-12 Kl: 19:39:16 | I kategori: Allmänt


img_5095 (MMS)

Jag glömde visst berätta att jag haft en fantastisk dag med Lina och hennes barn. Massa prat, utelek och middag! Tack för idag älskade vän:) Levis har förövrigt kommit på en ny "ål-teknik", han ålar precis som en mask, sååå jäkla söt!:) Jag är så glad för alla fina vänner jag har, man kan ALDRIG få för många! Hellre en "för mycket" en ingen riktig alls.:) Ha en trevlig kväll nu kära läsare!


Kommentarer
Postat av: aimay

Dagens blogg tävling!



Kika in och läs mer!

/Kram

2011-08-12 @ 19:58:50
URL: http://aimay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men haha vad komiskt det här är. hon är så patetisk och jag förstår att ni tröttnat men tyvärr får ni dras med psykopaten resten av erat liv men snart kanske hon tar sitt förnuft till fånga :-) Stå på dig, det handlar om avundsjuka!

2011-08-13 @ 08:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0