there goes my baby

Publicerat: 2011-08-12 Kl: 10:25:51 | I kategori: Allmänt


Sitter och väntar på att mötet skall starta! Skulle egentligen börja nu 10 men vart framskjutet till 11 så här sitter jag på jobb datorn rätt upp och ner. Sitter och funderar på det jag funderar på hela dagarna just nu, hur en människa kan betyda så fruktansvärt mycket på sån "kort" tid. Jag tror att denna saknad är bra, bra för att få det så jävla bekräftat att R är DEN. Den som är DEN som man vill leva med resten av sitt liv, som man blir glad av att vara med, så fort man tänker på den personen blir man alldeles varm i kroppen o det kommer liksom ett glädje-rus, någon man kan sitta och titta på i evigheter, någon man inte klarar sig utan. Skulle kunna göra denna lista lång men jag tror ni förstår vart jag vill komma.
Jag är så glad, speciellt nu när du inte är här, att jag har dig och vet att du kommer komma hem, till mig!

Annars så efter mötet skall jag göra några ärenden sen hämta kidsen för att sedan få besök av bästaste Lina med små grabbarna! Det ska bli riktigt roligt att träffa henne. Det var hundra år sen!!:) Men även fast det går lång tid emellan så är det som vi sågs igår när vi väl ses! :)

Sen efter jobbet kommer frugan hit och Jasmine. Dom skall äta middag och sen när barnen har somnat skall vi ha vuxen mys! Sen sover dom över! :D Skönt med sällskap och framför allt skratt. Det blir ofta massa skratt med Sandra, hahah. 






ingen låt passar väl bättre än denna?

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0