Underbar vän

Publicerat: 2011-08-23 Kl: 22:00:21 | I kategori: Allmänt


Jag måste få ägna ett inlägg till min vän Sandra. Visst, vi har vårat förflutna som alla andra människor har. Det har varit upp och ner i våran relation men vi vet ju vart felet suttit. Men nu är vi bättre kompisar än nånsin. Hon har verkligen förändrats. Jag litar på henne till 1000% och jag är så glad för hennes skull! Äntligen har hon hittat kärleken och inte vem som helst utan en rosenpärla! En helt underbar kille och det finns ingen som är så värd det här som Sandra!! 

Sen en tid tillbaka har vi haft flera mys kvällar när hon och Jasmine har sovit över. Det har gått hur bra som helst för barnen att sova, över förväntan!:) Jag hoppas det kommer många många fler sånna kvällar! Vi sitter och pratar skit, skrattar tills vi får kramp i magen, lyssnar på musik, tittar på roliga klipp.. ja vi har så jälka roligt tillsammans och barnen går ihop perfekt!!:)

Den 2 ska jag, Sandra och Linda ut och vi ska ha sååååå jäääävla roligt!! Dansa och dricka drinkar! Det var så längesen jag var ute så jag är riktigt taggad!!:)

Men åter till det jag skulle berätta. Dagen R kom hem vill Sandra att vi skulle få en natt själv(W skulle till Angelica o Jens över natten som han bestämt tidigare). Så hon sov här och va med Thelise, helt underbar vän! Den kvällen/natten var helt underbar och väldigt behövlig då vi varit ifrån varandra på tok för länge! Jag kan inte tacka henne nog för att hon passade T. Och det bästa utav allt är att Thelise avgudar Sandra så det känns jätte tryggt att lämna henne dit! Hon åt som hon skulle och sov hela natten, vilket tyder på(om man läser alla barn psykologi böcker) att lill tjejen är en trygg liten varelse.

Och som idag! Helt sonika ringer hon och frågar om hon får komma upp en snabbis. Ja självklart får hon det men med sig hade hon en present! Jag vart så himla glad!!! Hon köpte skorna jag jätte jäääätte gärna ville ha. Underbara DUUU!:D En sån vän som Sandra, skulle alla haft!:)

Det märks att många är lite sne över det för vi får så fjantiga kommentarer. Varför mår DU bättre av att FÖRSÖKA förstöra våran relation? :S Sluta upp med det negativa ni håller på med där ute!! Va glad istället, och njut av livet för du har bara ett och inte vill du minnas det som en bitterf*tta? Nej tänkte väl det!:)
Men jag får ju betydligt mycket flera fina och snälla kommentarer och jag blir lika glad varje gång ska ni veta!! Så ett stort tack till er fina människor!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0