Den stora favoriten

Publicerat: 2011-12-17 Kl: 23:19:44 | I kategori: Allmänt


Här hemma var det två stycken som vart väldigt glada över att R kom, syntes väldigt tydligt att dem saknat han. Fast gladast är nog jag.;)

Imorn ska vi klä granen i huset, lite julmys med andra ord! Har noll julkänsla och jag undrar när den kommer, om den hade tänkt att komma? Hope so!

I veckan blir det till att tok packa, hela lägenheten helst! Enda veckan jag är liiite ledig och barnen är på dagis innan dem är hemma i 2 veckor(jesus, please help me). Och så ska alla julklappar inhandlas! Jag har två julklappar som jag vet ska köpas och det är LillW's och Lines men sen är det kortslutning. Jag kommer inte på något och William önskar sig inget. Han svarar bara "jag har allt", hur enkelt är det då? Lego fick jag tips av Nikita och det ska jag köpa! Men grejen är att han tappar tålamodet direkt plus att hans ps3 har gått sönder.. Suck!

Thelise är det lite lättare till men ändå svårt. Hon har ju också "det mesta" och leksaker har vi nog av! Speciellt sen när vi flyttar till huset. Så kom jätte gärna med fler tips!! Uppskattar det tok mycket!

Puss!


Kommentarer
Postat av: christin

hej. kan du inte typ köpa pyssel å sånt då? typ sån där färg som man kan göra massa figurer av å sätta upp fönstret. Det är väldigt kul, iaf för william.



bra blogg !!!

2011-12-17 @ 23:40:54
Postat av: Anonym

Ja förstår att de är svårt:/ har Thelise dockor? De ananrs el en köks vrå med kök, stolar och bord

till William- gillar William att vara ute?, isf kanske nåt han kan göra ute....,såg att de hade kommit rn ny typ av kickboard men den har skidor under:)

2011-12-18 @ 00:30:08
Postat av: Emma

Du :) jag har tänkt på din kommentar hela dan och måste få fråga om du vet nån som ska sälja en Divan? / Nyfiken i en strut

2011-12-18 @ 21:37:37
URL: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0