Looooov

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 12:34:44 | I kategori: Allmänt


En liten del kvar på sista uppgiften sen är det fan lov! Gud så skönt!!! Kan man lägga skolan åt sidan så gott det går iallafall i 2 veckor.

Det var en liten katt som följde oss hemifrån till dagis imorse. Jätte kelig och orädd var han. Både Thelise och William fick klappa den. Men sen när vi skulle in på dagis vart William helt förstörd. Han sa gång på gång "men mamma jag kan stanna ute och leka med han så kan personalen titta på mig genom stängslet, jag lovar att jag ska stanna nära dagis", stackarn.:( Tyckte så synd om han för han saknar ju sin katt Link. Katten han fick när han var mindre som vi inte kunde ha kvar för han hade inte alla hästar hemma.
Får se vad framtiden visar men att han älskar katter och hundar är ingen nyhet!:)


Ha en bra dag! Denna dag innebär bara stress för mig men den blir nog bra ändå!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0