Lucia

Publicerat: 2011-12-13 Kl: 09:43:48 | I kategori: Allmänt


Glad lucia på er!:) Visst säger man så?

William var jätte duktig och fin idag! Först var han lite nervös och ville inte gå in på dagis men efter en stund så gick vi in, lite försenad men ingen större skada skedd!:)

Båda vart jätte ledsen när jag skulle gå. Men det blir ju ofta så när man stannar kvar en stund så där på morgonen. Att behöva gå ifrån en ledsen William är värre än Thelise, för hon blir ju ledsen ibland. W blir ju aldrig det, var år sen sist så det vart lite jobbigt men det går ju över på en gång som tur är!

Nu ska jag plugga med Alexandra sen har jag tvättstugan innan det är dags för nästa luciafika på Thelise avdelning!:)

Fick ingen jätte bra bild men det är svårt att knäppa när det är full fart!:)

Ha en bra dag ni som läser!:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh va fina dom var/är!!

Jag har samma klänning till min lilla tjej, dock ligger den i tvätten idag, dagen till ära, haha!



Plugga på, du gör det så bra!!

2011-12-13 @ 10:44:36
Postat av: evelina

hehe tack!:) haha ja det blir så ibland!

Tack så mycket!

2011-12-14 @ 14:06:02
Postat av: Emma

Vilka fina pepparkakor :)

2011-12-16 @ 23:45:25
URL: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0