Mitt i natten

Publicerat: 2011-12-07 Kl: 06:49:01 | I kategori: Allmänt


Det känns som de är mitt i natten. Tänk att jobba så här år ut och år in.. Jag skulle nog inte klara det. Kliva upp mellan 5-6 varje morgon. Jag blir imponerad av er som gör det.:)

Sov i huset första natten inatt, mycket mysigt!:) Och jag hann även träffa små grynen en stund! Hoppas det finns tid att fixa till flytten snart.:)

Barnen sov hos mamma inatt, mycket smidigare! Än att jag ska behöva lämna dem 6:15 på dagis, det är inte roligt.

Nu är det jobb hela dagen sen skall Vilmutt komma och surra lite!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Dottern min brukar vakna runt 4-5 på morgonen och vägra somna om.. Inget vidare vill jag lova!

2011-12-17 @ 18:32:59
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0