Sömn

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 11:01:23 | I kategori: Allmänt


Om jag fick sova inatt? Ha ha jo säkert. När jag äntligen lyckas masa arslet till läkaren och får hjälp för sömnen så är det så klart ungen som sätter igång. Thelise ville vara vaken mellan 22:30-02:30. Det går inte heller att vända ryggen till och fortsätta sova för hon terroriserar storebror. Och sjunger, högt och länge den där blinka lilla stjärna. Hon är jätte duktig på att sjunga men vid 2 tiden på natten är det fan inte uppskattat! Jag gör helt enkelt ett nytt försök inatt. Någon gång måste jag väl också få sova..

Nu ska jag göra min uppgift sen åker jag o Sandra och handlar julklappar. Än så länge är det bara mammas och lillW' s som är klara! Puh stress stress!!

Men nu alla som läser, ta inte förgivet att ni vet saker och ting om andra människor. Vad man skriver här kan handla om allt mellan himmel och jord. Att några sitter hemma och har sina spekulationer är såklart oundvikligt, men när det hittas på det ena och det andra om folk då är det inte roligt längre. Jag som alla andra ska kunna skriva ut tankar/funderingar och åsikter utan att ni läsare ska lyckas vända det till något helt annat. Då ber jag er hellre att sluta läsa!:) Hade alla vetat sanningen så skulle ni även veta att det inte finns några hard feelings någonstans i mitt liv eller bland dem omkring mig!

Då sätter jag punkt här och visar en fin vinter bild på barnaskaran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0