Today

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 20:00:37 | I kategori: Allmänt


Idag har det varit en halv hektisk dag. Eller em ska jag säga för på fm tog jag det otroligt lugnt förutom jobb! Ringde viktiga samtal och trixa lite.

Mötte upp R på stan för lunch och lite present inhandling. Nu är alla klar förutom lilla Line och Williams ena sen kan man släppa farten liten.

Efter dagis följde Jonte med William hem så det har varit full rulle här hemma ska jag tala om för er. Visserligen snäppet lugnare än när Jontes bror också är här.;) ha ha!

Och julen då? Våran jul kommer bli lite speciell eftersom vi är en speciell familj, logiskt va?;) På fre fm ska vi åka och bada på himlabadet, har inte sagt något till W än ska överraska han. Har inte heller berättat att Ninni o Tomas kommer, ha ha han kommer bli gaaaalen! Egentligen är de vi som hänger på R+barnen för hans bröder kommer. Med andra ord ett stooort gäng som skall bada!
På em ska vi äta lite julmat och ha "lillajulafton" bara vi sex, ser fram emot det! Tror det kommer bli jätte mysigt.:)

Sen på självaste julafton befinner jag mig hos mamma med moster,syster,bror mm. Daniel ska också fira där med oss, DET är något barnen kommer uppskatta. Thelise har frågat om pappa minst en gång om dagen sen han åkte. Man kan nästan tro att hon känner på sig att han kommer snart för fanken vad hon tjatar o frågar. När hon är ledsen ropar hon "miiiin paaappaaaa:(" ha ha, gosnos!

Efter det firandet är klart så åker jag hem till huset och barnen är med pappa. Bättre än så kan det inte bli.:)

Nu ska jag lägga W! Thelise sover för ett bra tag sen! PözzZzzZz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ni 6 har julafton dan innan tsm vad mysigt!:):) så du, dina barn, robert,William ovh Line är inte tsm på Julafton, hur ska Robert göra?

2011-12-21 @ 20:21:50
Postat av: Evelina

Om du jätte gärna vill veta det får du frågan han:)

2011-12-22 @ 04:52:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0