åsikter

Publicerat: 2011-02-06 Kl: 20:38:43 | I kategori: Allmänt


As long as I know how he feels, how he thinks and who he loves, I am satisfied.




Igår vart det en krogsväng med Sandra och Andre, väl nere mötte vi några andra. :) Meningen var att vi bara skulle ner till Vilma på dallan och ta en cider men vi fortsatte till memento en sväng men inte allt för sent, måste ju fortfarande ta det lugnt. :) Var hemma vid halv 2 men gick inte o la mig förren halv fem, men vi hade skit skoj! :D  
Prinsessan vaknade halv åtta. Men jag fick sova vidare till tio. Det har inte hänt speciellt mycket idag, det har varit en mys/städ/slö dag. Vi städa hela lägenheten och gjorde hembakt pizza, svin gott var det!

Efter maten badade jag med Thelise för att hålla hon vaken, sista timmen är rätt jobbig men det går oftast bra. :) Men ni som har funderat på att bada med Thelise, dont to it! Den lilla människan är överallt hela tiden! Hon skvätter o plaskar, klättar o river ner allt. Under ett bad hamnar hon säkert under vattnet 4-5 ggr och inte nog med det så har William lärt hon att "dyka" dvs stoppa ner ansiktet under vattnet o kommer upp tok hostandes o skrattar ihjäl sig.. helt otroligt, haha men bättre det än att vara rädd för vattnet. :) För någon vecka sen när hon skulle bada så sprang jag o skulle hämta en sak i köket och när jag kommer  tillbaka ligger hon på botten eller hur man ska kalla det. Hon stirrade rätt upp och låg helt stilla, hjärtat stannade för en sekund men grejen var att näsan var ovanför ytan så hon låg lixom o chilla där, haha det såg väldigt roligt ut. När jag satt upp henne vart hon jätte arg o då var hela badet förstört, tok ungen! :)



Människor som har åsikter, speciellt om ANDRA tycker jag ska kunna säga det rätt i ansiktet på folk. Nej i verkligeheten är dom som små myror som gör ALLT för att undvika den andra personen, ja om det inte är på fyllan dvs. Och så springer man hem o sätter sig bakom datorn o vräker ur sig både de ena och det andra. Men kan man inte säga det till personen i fråga och stå för sina åsikter, då ska man fan INTE ha några heller! Det är vad jag tycker :)


Ha en fortsatt trevlig söndag! Imorn är det en ny vecka, med nya tag. :D





Så HÄR roligt hade vi tydligen. haha ;)





Mammas hjärta älskar att sminka sig när mamma sminkar sig. :)


Meeee :)


Thelise som ÄLSKAR att mysa. Säger man "Kan Thelise mysa?" Då kommer hon fram och lägger huvudet på ens ben eller arm, eller vart som. Ibland kryper hon runt och blir hon myssugen flyger hon ner på golvet med rumpen rätt upp i luften, haha. Hon är såååå söt!!


Här är tiger-William


Kommentarer
Postat av: amanda

EEEEEEEEH NICE BOOOOOBS HURRU

2011-02-07 @ 00:11:10
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny

I AGREE!! Sånna jäklar som inte vågar konfrontera en och säga deras åsikt öga mot öga! USCH!!! Fittspark på dom allihop.

2011-02-07 @ 07:37:46
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: Diana

Hallå, jag vill också ha boobies nu ju.

I alla fall, du borde börja babysimma med Thelise!

2011-02-07 @ 11:53:07
URL: http://annadianas.blogg.se/
Postat av: R

Du är så jäääävla snygg!!! Jag tjuvläser din blogg därför vill jag inte skriva namn, vi killar läser inte bloggar heheh.



Hur som helst så är de bland dom vackraste jag har sett! O dina barn är väldigt fina! Kram/R

2011-02-07 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0