Det fungerar :-)

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 21:41:59 | I kategori: Allmänt


JA! Det fungerar att mobil blogga genom blogg.se om man går genom HTMLkodgrejen :p Fast det går inte att göra radbrytning.. Det är det dåliga med det hela.;) Men hur som helst, klart jag inte ska göra något med mailet jag fick, det vore ett slag under bältet med tanke på att det kom från en släkting så det kan vi släppa! Idag har vi som nämnt varit på födelsedag fika hos pappa, trevligt värre! Och fjällen börjar närma sig sakta men säkert, det ska bli såå jävla skoj!!:) Första "semestern" med alla fyra. Plus typ 12 till men det kommer bli riktigt roligt! Den enda som kommer saknas är mamma men det går nog ingen nöd på henne, friluftsliv isnt her shit! Ni ser ju att allt blir väldigt grötigt utan radbrytning men läser ni i ett andetag tror jag att det ska fungera utmärkt.;) Nu väntar jag på D så vi kan se solsidan som vi missa igår, hur gick det till?? Det vet jag inte men jag tror att jag sövde Thelise då. Egentligen skulle vi åka upp till centrum nu ikväll men damen piggnade på sig efter pappa kurerade henne så det får bli VC imorn ist. Jag misstänker öroninflamation men det gör jag alltid även fast William ALDRIG haft de *peppar peppar*. Så imorn ska vi fixa tid på VC och William ska infinna sig på sjukhuset för läkarundersökning kl: 14.00 och jag har skola 8.30-16.30 plus att Jonteman fyller år så jag har ingen aning hur jag ska kirra detta MEN som den super morsa man är kommer jag greja det!:) haha! Nu ska jag återigen, som varenda kväll.. Slänga mig i soffan!:)

Kommentarer
Postat av: Nikita

När du gör inlägg i html grejen

prova skriv in denna: <br />

så får du nog en radbrytning :)

2011-02-15 @ 11:50:44
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0