det står inte rätt till

Publicerat: 2011-02-02 Kl: 23:03:04 | I kategori: Allmänt









Vi måste börja med att någonting är FEL på mig, jag rasar i vikt fast jag äter som en gris :S Jag är ständigt trött, irriterad, less, arg fast det är iof stundvis men vad är fel??! Ge mig fett!! Jag vill gå UPP I VIKT!! Jag måste ringa vårdcentralen imorn, det kan ju vara någon med bukspotköteln(?stavning?) för det här är INTE roligt!




Dagen har varit en bra dag. Vi slöade som vanligt hela morgonen eftersom William fick en riktig elak hosta inatt fick han vara hemma från dagis idag, självklart! Man tar INTE barn som är sjuka till dagis, det är det värsta jag vet för då går det runt runt ruuuunt. Kanske är jag extra känslig för att just William är sjuk, en vanlig förkylning för ditt barn är ett helvete för mitt barn. I två nätter har han knappt fått någon luft, varit tvungen att sova med öppen balkong(yttepytte) men det resulterade i hostan, what to do?


Jag och William knatade till tandläkarn, han visade vägen den duktiga killen! Det gick jätte bra, visst vart han lite rädd o ville gå hem men han fick massa beröm. Han har turen att ha starka o väldigt vita tänder o det tycker jag är skit bra för oftast fortsätter det livet ut :) Medans mina är jätte känsliga, luktar jag på en godis får jag 50 hål därför hjälper jag käften på traven o dricker två liter cola per dag.. Pröva de ni med dåliga tänder!=) hahah.
Dum som jag var bokade jag tid åt mig själv imorn 10.40 o det resluterar i en klump i magen tills besöket är över. Jag skäms så mycket, jag vet inte varför. Men det är samma med gynokologen, munnen o puppan är inte samma sak men för mig är det lika pinsamt :p Ska dit också på cellprovtagning, god be with me!


Danne har tvättat åt mig hela dagen nästan, han har hjälpt mig som fan den här veckan. Jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig om han inte varit här och tagit hand om våra ungar, toppen toppen. Men NU vill jag gärna bli frisk så livet går tillbaka till det vanliga, jag hatar att jag inte kan lyfta Thelise och det är en vecka kvar circus.. Men avlastning är förjävla skönt asså.. samtidigt som jag hatar att vara beroende av någon annan, men nu är det bara danne så då gör det inget. Jag kallar han min lilla bitch ;) Nej men utan han hade inte operationen blivit av så FANK JO FÅR DE TITTS KOMPIS!


Vi åkte ner på stan och köpte två nya bh åt mig för den jag fick från kliniken trycker så jävulsk på mina ärr, så jag köpte två jätte bekväma amningsbhar som sjuksköterskan tipsade om :) Vi åt donken, köpte strumpor åt dani, hockeytejp till william o mötte Emma o Hayls som följde med hem på middag, som gamla goda tiden ;) Älskade tjejer vad jag har saknat dom!


Egentligen hade vi habben idag men vi fick ingen sjuktaxi för det är "svårt" att ordna?! Det kommer dom få smaka på nästa gång vi ska dit, den 15. Det är bara att LYFTA LUREN o beställa en?! Vi var verkligen tvungen att tvätta så vi kunde inte åka alla fyra o jag kan inte dra William i vagnen o han i sin tur kan inte gå från busshållsplatsen= = minst 1 km. Så vi fick en ny tid men det slog mig inte förren nu, fan det är ju långt kvar dit?? :S  Skojar bara, danne sa precis att det var nästa onsdag kl 3! siiiit bra!

-

Har nyss pratat med en gammal vän, Fanny o rett ut lite missförstånd. Tycker att det känns bättre att RINGA och INTE ta det över internet/bloggen/facebook wharever. Så med min tur, fanns de på internet :D
Vi pratade om det en stund o sen kom vi in på gamla minnen, faaan vad mycket det är man har glömt o aj var crazy vi var! hahaha. Fast nu skulle jag vilja prata med "huvudpersonen" så skulle det kännas mycket mycket bättre, men kanske imorn då det är lite lugnare. Jag HATAR att vara ovänner med någon när det bara är skit snack, när det bara är någon fjolla som ljuger på MIIIIN bekostnad, det är trots allt mina gamla vänner!!


-



DET HÄR jag kommer skriva nu har INGENTING att göra med detta utan det är något jag har tänkt på länge men kom på det nu!

När folk bråkar i SAMMA STAD då skriver man ett blogginlägg istället för att ta upp telefonen och ringa??! Jag skulle aldrig skriva i bloggen om jag hatar någon FÖRREN EFTER kanske då jag vill få ur mig ilska, men inte med namn. Varför vänder man sig ALLTID till bloggen? Det är därför jag med fler känner att det börjar bli negativt med att blogga. Jag själv kan vräka ur mig skit här MEN det är ju MIN blogg, det är ju DÄRFÖR jag har den? För att just kunna skriva av mig, även arga saker. Men jag vill inte ha en negativ blogg så det får inte bli för mycket.. Men det är så många som stör sig på mig som ändå är här inne o plågar sig själv o retar upp sig, men VARFÖR är ni kvar? Varför hoppar ni inte bara över mig när ni "går igenom" blogglistan?? Är det så att jag lägger in tuuuusen bilder om dagen är det ju MITT bekymmer. Detta är ju fortfarande för MIN o MIN FAMILJS skull? Dom älskar mina bilder o jag älskar bilder på mina barn o mig själv. Fan sluta va så bittra, var glad o tyck om varandra!!! Vi är vuxna nu, trampa inte i det gamla :)


Nu ska jag ta hand om mina förkylda barn, som just nu ligger och sover men vaknar titt som tätt. Detta kommer bli en jobbig natt :(

God natt!!




vi börjar med en ego bild :) Ni ser ju i mitt ansikte att jag har blivit jätte smal.. :(


Soffbus!


beautiful


Mammas tjejheart!!





(jag skriver så sällan så det blir massa osammanhängade babbel o hopp, man kan inte tro att jag går i skolan.. kanske skulle behöva friska upp svenska b?! )


Kommentarer
Postat av: Fanny

Satan i gatan va snyggt det blev du-du-du! OCH DU detsamma, tack som fan för samtalet det va verkligen behövande, ärligheten uppskattas till tusen och samtalet va riktigt skoj faktiskt! va så många år sedan, och du ja håller me dig folk är så jävla fega, dock sitter jag i den båten just nu, skriver ut namn och skriver mina åsikter på bloggen, ENDAST för att jag vet att personerna följer min blogg som ett par idioter! Just för att dom ska ta åt sig! Sedan är det ju så att man ska kunna vräka ur sig vafaaaan som helst i bloggen, dock måste man va berädd på att få kommentarer emot en, för alla kan inte hålla med en! Sedan behöver vi alla skriva av oss, ja menar visst man behöver prata av sig, men fingrarna behöver få jobba lite dom också!! ;) dock tycker jag din vikt passar dig riktigt bra, huvudsaken du mår bra själv, så mår du inte bra av att gå ner i vikt ska du absolut kolla upp det där! hoppas det löser sig.. :) pussi

2011-02-02 @ 23:22:39
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: vilma

Brösten är super fina.!:-) tyckte det lät"för stort" med dom är verkligen perfekt bra i storleken och allt:-) roligt.!!puss vi surrar imorrn

2011-02-03 @ 04:09:12
Postat av: Mia

Kanske du ska kolla upp sköldkörteln?? :)



Symptom

Den ökade hormonproduktionen gör att kroppens ämnesomsättning höjs. Typiska symtom är att man blir mycket trött, men har svårt att gå ner i varv och vila. Man känner sig rastlös, nervös och orolig. Svettas mycket även i kalla rum, får hjärtklappning och känner sig darrig i kroppen. Man kan känna sig hungrig jämt och ständigt och äta bra, men tappar ändå vikt.



vanligt att de utlöses av graviditet..

2011-02-03 @ 09:47:06
URL: http://enlitenynk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0