föreläsning

Publicerat: 2011-02-22 Kl: 21:47:42 | I kategori: Allmänt






Jag har varit på ruggigt dåligt humör idag just för att jag inte kunde gå på föreläsningen som är imorn för jag inte hade någon som kunde passa Thelise men det löste sig. Min snälla underbara mamma tar henne!:D

Så imorn är det föreläsning om Social Psykiatri och Boderline på eftermiddagen och det kommer bli SÅ spännande eftersom det finns folk runt om mig som lider av den sjukdommen. Det kommer bli skit roligt att veta hur den sjukdommen visar sig och hur människor med den beter sig! För det är så svårt att förklara det.

Livet är på topp, barnen mår bra, jag mår bra även fast det är lite känslomässigt trassel men det brukar det vara några dagar innan "lingonveckan", haha ;) Så det går över det med!


Vad har jag mer på hjärtat? Jo jag tror att det blir att lösenordsskydda min blogg, men jag kan tänka mig att 90% av alla läsare "läser i hemlighet". Men då kan jag skriva om saker som vissa ögonen inte får läsa och det blir så mycket lättare att dela med sig av sin vardag. Jag ska tänka på det ett tag till för samtidigt är det inte så roligt att skriva för tre läsare heller, haha men ja skicka ett mail på fb eller lämna en kommentar så vet jag vilka som vill ha lösen!:) Jag publicerar inte dom kommentarerna!

Nu har denna kille/tjej men IPnumret jag bad om hjälp om för ett tag sen haft sitt lilla roliga, nu publicerar jag inge mer kommentarer och jag svarar definitivt inge mer!:)

Just nu är jag med J, vi ser på tv men det är paus. Fick ett ryck o blogga men nu ska jag slänga mig raklång i soffan o se klart tvn sen hoppa i bingen, det blir en tidigt morn imorn!:)






 







Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me?


Kommentarer
Postat av: Emma (mamma till Ellen & Clara)

Jag brukar kika in ibland och läsa och fortsätter gärna göra det. Tycker att det är intressant att läsa bloggar av de som har barn i samma ålder som mina tjejer. :)

2011-02-22 @ 22:57:10
URL: http://emmaselina.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag vill ha :-)

2011-02-22 @ 23:03:10
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Sigrid

Du får bara lösenordsskydda om jag får lösenordet!? ;D haha!

2011-02-23 @ 00:04:00
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Nikita

jag vill självklart ha lösen =)

2011-02-23 @ 08:31:08
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag vill väldigt gärna ha lösenordet till din blogg!!

Ska lösenordsskydda min också!! :-D

Kram!

2011-02-23 @ 20:24:35
URL: http://mammatillfem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0