god morgon

Publicerat: 2011-02-03 Kl: 08:30:55 | I kategori: Allmänt






Dagen har börjat tidigt, närmare 7 :-O Vad har hänt med tösen som sov till 8-8.30? She is gone! Det har gått två nätter nu utan någon vakenstund på natten och det är mycket skönt! Hoppas det håller i sig, lagom tills jag ska ta över allt igen ;) haha.

Idag är det som sagt först tandläkarn, sen skolan 13.00-16.30 men jag vet inte om vi kommer att gå enda till 16.30 men det visar sig :)

Äh det finns inte så mycket om att prata såhär på morgonkvisten, man är så såsig i skallen! Jag ska snart göra gröt sen duscha o kicka igång dagen :)


Ha en trevlig tisdag!:)


Här är jag o tösen Haylee, jag ser rätt slut ut men det bjuder jag på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0