hej mina vänner

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 20:32:21 | I kategori: Allmänt





Jag mjukstartar denna kväll med ett inlägg sen ska jag skynda mig att dra ihop en uppsats för jag får besök om typ tio min, haha det lär jag inte hitta men aa han får hjälpa till. Går man i skolan så gör man. ;) Ska alltså göra det som skulle varit inlämnat IGÅR men det var för mycket igår för att göra klart den och idag har jag jobbat, sen när jag kom hem tog jag emot en mycket arg bebis så jag fick vänta tills hon lagt sig. :)

Det gick som vanligt bra på jobbet men det var väldigt mycket folk, det är alltid roligt. :) Efter jobbet gick jag o sola, åkte till ica sen hem, men jävlar vilket väder det har varit. Det är säkert någon som missat det, som jag måste uppdatera, haha. ;) Men jaa, Marcus som är i Thailand missar ju detta.. stackars han buhu! På tal om han saknar jag ihjäl mig efter han o jag hoppas att han åker raka spåret hem till mig när han landar!! Vi har inte träffats på lääänge pga min OP o han har haft körtelfeber ;( Men aja, han är snart hemma igen!

William är hos syrran o Jens, ovanligt va? Saknar han jätte mycket och jag ville ju att vi skulle ha helgsmys men han ville nånting helt annat. Han ville gå på drakborgen med sin nya kompis o åka skoter med dom imorn, men det är väl inte roligare än att ha mys med morsan? Tydligen :( Och nästa helg ska han också vara där för då får jag besök från sthlm och ska vara helt barnfri! Kommer bli jätte skönt att kunna vara vaken hur länge jag vill/sova hur länge jag vill! :)



upd:


Började med det här inlägget för två timmar sen, haha gjorde klart uppgiften.. Nu ska jag se på tv god natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0