Hej

Publicerat: 2011-02-16 Kl: 09:10:25 | I kategori: Allmänt




God Morgon!:) Idag tänker vi inte lyfta me fingrar än nödvändigt, vi ska bara slöa o mysa.:)

Igår var det full rulle. Jag hade fått sova EN timma den natten pga Thelise om aldrig att Thelise aldrig kom till ro men hur som hoppas jag skolan för jag var för trött. Kl: 14.00 (egentligen 13.30 sa dom när vi kom) hade vi tid för Williams undersökning på sjukhuset. Vi km fram till all vi ska utesluta en astma medicin o se om det gör någon skillnad.:) Positivt för våra plånbok IOM att den medicinen är svindyr, går en på högkostnads kort o räcker bara en månad. Annars såg allting bra ut!:)

Just ni sitter barnen och sjunger på golvet, skit gulligt.:)

Nu ska jag sätta igång o göra frukost, trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0