Helt slut är jag idag! Usch o fy, febern s...

Publicerat: 2011-02-12 Kl: 22:23:28 | I kategori: Allmänt


img_8304 (MMS)

Helt slut är jag idag! Usch o fy, febern som dyker upp då o då kom idag igen men när ska det släppa??:/ Jag som hade längtat efter att få umgås med Lina o barnen men det får vi ta till veckan! Himla onödigt att smitta en nyföding!:(  På eftermiddagen kände jag mig lite piggare så vi kunde ta emot besök. Pillan, Emma och Haylee kom förbi o käka pizza med oss, mycket trevligt!:) Thelise fick tag på Haylees napp o sen sög hon på den, riktigt och det har hon aldrig gjort förut, haha hon var så söt.. Ja som ni ser på bilden!:) Hon tog även Haylees flera ggr och det var inte uppskattat, haha den lilla giriga Thellan.:) Om jag är piggare imorn åker jag o barnen till himla badet, sugen att följa med? Haka på!:D Det var längesen vi gjorde nånting roligt känner jag nu efter jag börjat skolan o allt sånt så imorn måste jag vara pigg!! Nu ska vi lägga oss o se film, hoppas ni haft en fin helg så här långt! Och god natt.:) Ps, sett att jag har namnsdag idag??;) Ds.


Kommentarer
Postat av: Erika

Nu finns det bild på hyllan i bloggen ;)

2011-02-13 @ 12:10:54
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0