testing testing

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 10:35:05 | I kategori: Allmänt


Hej nu har jag kommit på ett sätt att blogga från mobilen.. Tror jag! Detta är alltså ett test. Det vore kung om det fungerade för då behöver jag aldrig starta datorn för att skriva ett riktigt inlägg.;)
Thelise gumman fick jätte hög feber inatt, lilla hjärtat mår inte alls bra :( Hoppas det går över snart! Hon hade iaf riktigt roligt på himlabadet men hon är ju allt annat än feg/rädd. Haha hon dyker o hoppar, slänger sig o rullar! Riktigt roligt att se.:) Wiliam hade givetvis också väldigt skoj men nästa gång får jag lr hans far åka dit ensam med han så han slipper anpassa sig efter syrran. I övrigt är livet underbart just nu, det finns ingenting att klaga på o jag njuuuuuter!:) Må detta fortsätta! Gud haha! Jag fick ett väldigt givande mail igår kväll av en person med sån information så jag skulle kunna rycka en människa(som jag inte tål) ur sina skor o två varv runt jorden MEN jag sitter hellre o suger på den karamellen, HAHA det gjorde hela min dag!!:D ..fast jag är bra sugen. Men hur som helst så får ni ha en bra alla hjärtansdag!:)

Kommentarer
Postat av: geting

du skryter altid om alla dina mejl och komentarer men man ser dom aldrig. varför ljuger du om sånnt?

2011-02-14 @ 12:35:25
Postat av: Evelina

Är du dum? Tror du att jag kan lägga ut sånt här? Ge mig din mail så kan du få en print screen skickad till dig om du är så jävla nyfiken :)



Skriver en person till mig att det är hemligt eller ber mig att INTE publicera en kommentar, då gör inte jag det! Men just denn info fick jag göra vad jag ville med men frågan är om det är värt de:)



O för de tredje är jag inte direkt känd för att ljuga.

2011-02-14 @ 20:01:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

jo jag har hört så ljuger du mycke. vadå print screan? vad är de för nått? jag tror knapasst att alla skriver att inte lägga upp komenatarer. du försöker bara att låtsas att många läser din blogg.. haha. bevisa kaske? lägg upp komentarer!

nä du har inga. vi vet.

vet du att dina bröst siter jättelångt ifrån varrann? hahaha

2011-02-14 @ 21:24:21
Postat av: Evelina

Om du läser på lite ang bröstoperationer som du verkar vara så intresserad av så skulle du förstå varför de är så.:)

2011-02-14 @ 23:34:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Evelina

Alla? Vem har påstått "alla"? Hmm... Vem är du?

2011-02-14 @ 23:35:53
URL: http://[email protected]
Postat av: E

Haha, men din tönt (geting alltså)... Jag brukar skriva kommentarer till Evelina som jag ber henne inte publicera av den enkla anledningen att det är något jag vill säga till bara henne och vi inte "känner varann" på nåt annat sätt än att jag läser bloggen. Så det så :p

2011-02-15 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0