Idag har jag konstigt nog haft ondare än d...

Publicerat: 2011-01-29 Kl: 16:09:22 | I kategori: Allmänt


img_5363 (MMS)

Idag har jag konstigt nog haft ondare än dom andra dagarna men det kan bero på att jag rört mig mycket(igår) o inte tagit det lugnt, hoppas på mindre smärta imorn! Ikväll kommer lovely Amanda och sover över, som en räddare i nöden. Så jag får sova ostört o de är så jävla värt alla pengar i världen :) Annars ligger jag mest o lyssnar på en förbannat gnällig unge, fyra tänder(om inte fler, får inte röra/titta) har kommit fram på mindre än två dagar så det är ju helt förståeligt att tösen har ont men väldigt påfrestande att inte kunna ta hand om henne. Dock sköter Danne de galant men som mamma är man bäst, men det vet ni väl redan ;) Och jag blir väääldigt glad över era fina kommentarer ska ni veta <3 William är på bio med Jonte nu sen tror jag att han skulle stanna över middag för det är hockey ikväll som dom två hockeyfantaster se tillsammans :) Guuuud vad halebops nya reklam suger o den spelas HELA tiden! Just nu ligger jag bara i soffan o väntar på Sandra,Jasmine, Emma o saaaknade Haylee!! Hoppas hon inte är för blyg bara, jag vill ju pussa sönder henne o kanske slå hon lite :) Vi har inte setts på månader så det är väl på tiden nu! Nu ska jag se om jag får någon middag idag, man kan aldrig vara säker ;) hehe.  Egentligen har jag så mycket att skriva men jag vet ju inte vilka snokar ögon som läser.. Hihi det handlar om att tjejer är så naiv, fast de har jag iofs sagt förut men det är så skojigt.. Jag ler upp över öronen över vinsten ;) Ja o en till sak ska ni veta, mina stalkers kämpar på men det berättar jag mer om när jag sätter mig vid datorn, det är nämnvärt för det är skrattretande vilken energi man orkar lägga på mig :D Blir nästan lite mallig. Men akta mitt ego, det har ju redan fått sig en rejäl skjuts ;) hahaha. Nej nu ska vi ej vara sånna.. Men en sak som jag tycker är väldigt tråkigt är att många har valt att sluta blogga, därbland min favorit blogg, Annas! Men jag förstår dom för det börjar bli ett ställe där man ska kasta skit, försvara/hävda sig, prata skit, lägga ut bråk, hitta på saker/ljuga, hänga ut folk o bara vara patetisk! Vi ser hur detta kommer arta sig annars funderar jag stark på att lägga ner bloggen för all framtid, men än så länge är det bara en tanke! För det är så himla roligt att gå tillbaka o läsa vad men gjorde för tex ett år sen. Nu ska jag tjata på min bitch om middag, hörs kanske sen men det kommer garanterat någon bild på Thelise o Haylee sen :)  Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0