Ja..

Publicerat: 2011-01-13 Kl: 22:08:27 | I kategori: Allmänt






Vart ska jag börja? Just nu känns inte livet på topp, även fast det är de? Alla mår bra, skolan går bra, jobbet går bra, pengar finns, allt är BRA men vad är det som fattas? Jag tror bara att det är en svacka jag har hamnat i som kommer gå över vilken dag som helst, eller jag hoppas det. Men med tanke på allt man gör så är det kanske inte så konstigt att man går ner sig lite ibland? Jag sköter barnen, jobbet, skolan, hemmet, tvätten.. jaa rubbet själv. Jag städar innan jag går hemifrån o tro ni inte att det första jag får göra när jag kommer hem är att städa? Det tar ju all energi att behöva städa efter en miljon otacksamma människor.. Men det tar ännu mer energi att behöva tjata, jag tycker att det ska räcka med att säga det en gång. Men mer än så kan jag inte gå in på vilket är synd för jag har en hel del jag skulle vilja vräka ur mig, men vem vet? Någon dag kanske jag gör det för att få någon rättvisa på det här.


Jag tror att man måste sätta sig ner ibland o andas o tänka "Vad vill JAG? Vart står JAG? Vad händer nu? Hur mår JAG? Hur ska MIN framtid se ut?"


Jag försöker tänka på att jag måste uppskatta och vara glad över det "lilla", dvs att vi mår bra, att vi har en fin lägenhet, att vi har mat på bordet, ett jobb, en utbildning på väg o kläder på kroppen. Att jag har helt underbara vänner, två UNDERBARA barn! En fin familj, ja jag skulle kunna sitta i evigheter. Igår kväll var jag ruggigt deppig innan Marcus kom, sen satt vi oss o prata lite o jag förstår inte hur en människa kan få en att må så bra? Bara själva närvaron gör att jag mår bra och det är guldvärt med sån vänskap!





Skolan har börjat och jag stortrivs verkligen! Det går flera stycken i klassen som jag känner o alla andra verkar helt OK :) Det kommer nog bli skit bra det här men väldigt intensivt också men det gäller att INTE halka efter. Och man får fixa ihop jobb, skola o barnen/hemma men det kommer gå bra, för jag är BRA ;D

Nu sitter jag bara och kollar runt o funderar. Jag tycker att tjejer är naiva o blinda, varför är vi de? Jag ser vad allt går ut på o vill så gärna säga nånting men det är bättre att tiga o le :)

Jag ska skriva o skicka ett mail sen ta ett samtal sen ska vi hoppa in ner i sängen, är rätt trött. God natt

Kommentarer
Postat av: jeanette

Du får se fram emot våran semester för då ska vi ha det bara skönt!!!

2011-01-13 @ 22:45:51
Postat av: Nikita

Det är jobbigt med svackor sådär, och som du skriver får man försöka uppskatta det man har.. men det är inte så lätt det heller alla gånger...

För även om man har "allt" så kan man känna sig nere...

Jag är säker på att du klarar skolan + allt annat galant Ewe!!

kram!

2011-01-16 @ 06:30:27
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0