Vilma min sötnos gjorde hela min födelseda...

Publicerat: 2011-01-20 Kl: 08:41:04 | I kategori: Allmänt


img_1961 (MMS)

Vilma min sötnos gjorde hela min födelsedag :) Bjöd på god mat, god dricka o kortspel sen kom även Pontus o joina oss en liten stund innan vi alla trampade hem :) Jag har inte orkat slå på datorn o bloggat för jag är fortfarande kvar i min deppdvala, den verkar inte vilja vända än! O bättre blir det inte av att folk inte låter en vara ifred, inte ens på sin födelsedag? Då kommer ett psyk(har jag fått berättat för mig att hon är) with no life o attackerar mig för EN person på min skola har kommenterat hennes blogg o mästaren kunde spåra det, uppenbarligen är de många som dislike her, dags o kliva utanför dörren o inse? Här ute är verkligheten :)  Tur att vi inte är flera tusen som går där + att jag låg hemma under täcket med migrän, men hur som DET VAR JAG! så är de bara..  Ikväll tror jag att jag vill sätta mig o berätta om tösens framsteg, hon är så duktig :D och lite om skolan. Vi fick en ganska stor uppgift igår som kommer bli rolig att jobba med, fick en bra grupp också :D Nu ska vi till raska till dagis sen hem o plugga samt blunda innan dani kommer o jag beger mig  till skolan, ha en bra dag o passa era kommentarsfält när jag är i farten!! Sen behöver ni som jag bjudit på fika på söndag säga till om ni kommer eller ej!:)


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag kommer :-)

2011-01-20 @ 13:15:05
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0