En till bild på min underbart fina och beg...

Publicerat: 2011-07-17 Kl: 10:45:46 | I kategori: Allmänt


img_4482 (MMS)

En till bild på min underbart fina och begåvade dotter som Sigrid gjort!!:) Fick ett samtal nyss o fick berättat för mig att jag blivit ägnad ett helt inlägg! Snacka om att det gjorde min dag!!!!!:) TACK! Men som sagt, ett gott skratt förlänger livet, eller hur mamma?! Ha ha ha. Tänk vad mina ord väger, eller bloggen över huvudtaget! Det känns skit roligt!:) Förstår inte varför folk tror att man klankar ner på någon annan person när man pratar om sina barn. Varför så bitter så man knappt kan glädjas åt sina egna barn?! Tyvärr kommer jag aldrig att få svar på den frågan!! Men en påminnelse; man måste ha rent hemma innan man börjar klaga på andra och du ska veta det, hemma hos mig är det skinande rent så energin är för din del bara bortkastad!:) Jag älskar och uppskattar folk som står för sin åsikt, vuxna människor som VÅGAR säga vad dom tycker, agera och prata irl och inte framför datorn, men dom är alldeles för få. Nu ska jag jobba vidare, sen på rasten ska jag "hem" och duscha o snusa lite mer på familjen. Det tog emot att gå ifrån dom imorse.:( Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh du måste genast berätta för mig vem det är! :D

2011-07-17 @ 19:43:38
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0