Nu ber jag vänligt men bestämt, kan alla b...

Publicerat: 2011-07-16 Kl: 09:51:14 | I kategori: Allmänt


img_1900 (MMS)

Nu ber jag vänligt men bestämt, kan alla bittra människor lämna mig o min blogg ifred. Här skriver jag precis som jag vill om vad jag vill men det är ingen tävling, glädjs åt era egna barn så sköter jag mina!:) Många missuppfattade mitt inlägg igår, det handlar inte om skryt och givetvis var det bara en liten DEL av vad hon "kan"! Säger bvc, förskolan och folk runt omkring mig med barn i samma ålder samma sak så vet jag ju vad jag pratar om, ni behöver absolut inte tala om nånting för mig. Framförallt inget som handlar om mina barn! Sen ligger det så klart en oro för iom att hon är "en treåring i en ettårings kropp" ställs högre krav o högre förväntningar. Oroa er inte, jag har full koll!!:) Ni andra som peppar och skriver positiva saker är jag jätte tacksam gentemot!:) Ha en trevlig dag nu när solen tittar fram!:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så fin gumman och har underbart fina barn! Ville bara säga det IGEN! Kram på er alla.

2011-07-16 @ 10:14:44
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0